Buongiorno! Welkom bij Caffé E Sensi!

Bestel & bezorginformatie

Bestellen & betalen

Bestellen en betalen gaat zeer gemakkelijk bij Caffè e Sensi. Wanneer u een of meerdere producten heeft gekozen, kunt u deze toevoegen aan uw winkelmandje. Vervolgens kunt u uw bestelling afrekenen.

U kunt bij ons betalen via iDeal. Op de pagina “Afrekenen” vult u uw gegevens in en kiest u iDeal als betaalmethode. In de volgende schermen wordt uw betaling afgehandeld. Dit gebeurt via betaalprovider Mollie, zij zorgen voor een veilige betaling. Als uw betaling is gelukt, wordt u teruggeleid naar onze site en ontvangt u van ons een bestelbevestiging in uw e-mail.

Bezorgen

Uw bestelling wordt gratis bij u thuisbezorgd in Nederland bij een bestelling vanaf €45. Bestelt u voor minder dan €45? Dan rekenen we slechts €6,95 bezorgkosten.

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen maximaal twee werkdagen te versturen. Bestellingen in Nederland worden doorgaans binnen twee tot drie werkdagen thuisbezorgd. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is nemen wij contact met u op over de levertijd. Mocht de levertijd voor u niet acceptabel zijn dan kunt u de bestelling kosteloos annuleren.

Indien mogelijk ontvangt u van ons bericht wanneer we uw bestelling aan de vervoerder meegeven, zodat u op de hoogte bent van de status van de bestelling. Als u de bestelling op een bepaalde dag wenst te ontvangen, vermeld dat dan bij uw bestelling in het opmerkingenveld.

Klachten, vragen of opmerkingen

Heeft u klachten, vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@caffeesensi.nl of bel 050 54 97 149.